החזרות וזיכויים
החזרת מוצרים
אנו רוצים שתהי.ה שמחים לחלוטין עם ההזמנה. אם מסיבה כלשהי אינך מרוצה, אנא פנה אלינו.
ניתן להחזיר מוצרים עד 14 ימים מרגע קבלת המוצר, במידה ועברו 14 ימים לא נוכל לקבל את המוצר חזרה.
נשמח לקבל את החזרתך בזמן אמת של סחורה שלא נעשה בה שימוש, לא שטופה או פגומה.
הסחורה המוחזרת צריכה לכלול את האריזות והתגים של הספק ולהיות באותו מצב כפי שהתקבלה.
החלפת מוצרים
החלפה של מוצר ניתן לבצע עד 14 יום מיום קבלת המשלוח בצירוף חשבונית / קבלה או פתק החלפה.
במידה והקנייה לשם מתנה ויש צורך בזמן החלפה ארוך יותר ניתן לציין את התאריך המבוקש
(עד חודש קדימה מיום ההזמנה) בהערות המשלוח.
במידה והחלטת להחליף/ להחזיר את המוצר אנא צור.י קשר במייל דרך טופס צור קשר.
אנא ודא.י שלא נעשה שימוש במוצר, שהוא נמצא באריזה המקורית ושמצורפת אליו חשבונית / קבלה ו/או פתק החלפה.
על מנת להחליף את הפריט יש לדאוג שהוא יגיע אלינו בדואר רשום לכתובת הבאה:
אריחא, ת.ד 381 כפר ויתקין, מיקוד: 4020000 ישראל ברגע שיתקבל המוצר, אנו ניצור קשר להמשך טיפול מסור.
הפריט החדש אותו תרצה.י במקום זה שהוחזר, ישלח אליך חזרה בדואר רשום –ללא עלות. במידה ותרצה.י לקבל את הפריט באמצעות שליח עד הבית יש להוסיף 20 ש״ח עבור דמי משלוח.
לצערינו, לא ניתן לבצע החלפה על מוצר שכבר הוחלף.
החזר כספי
במידה וברצונך להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי, אנא עדכן.י אותנו דרך צור קשר עם קבלת הפריט.
החזר כספי יינתן תוך 48 שעות מתאריך קבלת המוצר בצירוף חשבונית/ קבלה וכמובן בתנאי שהמוצר לא שומש בכל דרך,
ונמצא באריזתו המקורית בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
אריחא שומרת לעצמה את הזכות להפחית דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצרים שנרכשו
או 100 ₪ וזאת לפי הנמוך מביניהם ובהתאם לחוק הגנת הצרכן.
על המוצר שברצונך להחזיר להגיע אלינו עד שבועיים מיום קבלתו.
ההחזר הכספי יבוצע עד 3 ימי עסקים מיום הגעת הפריט חזרה אלינו.
לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח באשר הם.
לא רואים את ההחזר עדיין?
אם עדיין לא רואים את החזר, מומלץ תחילה לבדוק את חשבון הבנק שלך שוב.
לאחר מכן צרו קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלך או עם הבנק,
ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר יפורסם רשמית,
ולעיתים יש זמן עיבוד עד לפרסום החזר כספי.
ביטול הזמנה
אנו מקבלים ביטול הזמנה לפני שהמוצר נשלח או מיוצר.
אם ההזמנה תבוטל תקבל החזר מלא. לא נוכל לבטל את ההזמנה אם המוצר כבר נשלח.
לפעמים ההזמנות נשלחות לפני שהספקנו לעבד את הביטול.
אז אם את.ה מבטל.ת את ההזמנה אך עדיין מקבל.ת את החבילה,
אנא עשה.י אחד משלושה דברים: למחזר אותה, לתרום אותה או ליהנות ממנה :)
זקוקים לעזרה?
לשאלות ותשובות נפוצות בקר בדף השאלות והתשובות שלנו.
אנו יכולים להבטיח שאנו עושים ככל שביכולתנו שתקבל את ההזמנה שלך
לפני זמן האספקה המשוער.
צרו קשר - אנחנו זמינים
אם יש לך שאלות או אם נוכל לעזור בכל דבר, אנא פנה.י אלינו בכתובת המייל studio@arika.co.il